Är du redan nöjd med hur ni hanterar era kunder?
– Bra, läs vidare!
Då återstår bara frågan om kunderna tycker samma sak, känner dom sig omhändertagna? Kommunicerar ni med dem i rätt kanal, i rätt tid med rätt budskap?
För att verkligen kunna ta hand om dina kunder måste du hantera, kategorisera och klassificera dem, gärna på ett strukturerat, eller varför inte automatiserat, sätt. Det handlar ju om att vårda kunden, att få hen att känna sig sedd och gärna lite unik.
Det gäller att inte fastna i administration eller repetitiva uppgifter utan istället ha tiden att skruva på erbjudandet – det är här WITS kommer in med både kunskap och lösningar, både färdigpaketerade och helt unika för just er!
Vi brinner för att integrera system och att automatisera kommunikation – så att du kan ägna dig åt det som du brinner för!
Kommunicera
När du är duktig på att hantera dina kunder så är det dags att kommunicera med dem.
Kommunikationen skall förstås vara personlig och relevant – Hur gör ni det idag?
Automatisera
Är du duktig på att hantera dina kunder och att kommunicera med dem – så skall dessa rutiner förstås automatiseras.
Då får ni tid över till att justera budskapet och erbjudandet istället för att slå i pärmar och bevaka almanackan.
Integrera
Många företag har redan olika system och processer som var för sig fungerar bra, kanske perfekt eller bara hjälpligt. Den riktiga utväxlingen får man när allting hänger ihop – är integrerat!